творчі завдання


Творчі завдання
Завдання 1. Представте власну ідею використання різноманітних послуг Інтернет у майбутній педагогічній діяльності:
−    в процесі підготовки до уроку;
−    під час проведення уроку;
−    в процесі роботи над проектом;
−    з метою підвищення кваліфікації;
−    в позаурочній роботі.
В процесі підготовки учителя до уроку він може використовувати мережу інтернет, щоб урізноманітнити урок і наповнити його цікавою інформацією. Також в інтернеті можна знайти багато програм для підготовки до уроків.
Під час проведення уроку можна використовувати онлайн-тести, навіть прямий пошук інформації в інтернеті.
Також в інтернеті дуже багато інформації для самоосвіти та підвищення кваліфікації. Також можливе використання ІКТ для підготовки та проведення позаурочної роботи. Використання онлайн презентацій, онлайн ігор, кросвордів, тестів тощо.

Завдання 2. Опишіть інформаційне освітнє середовище вашого навчального закладу, кафедри та методику його використання в навчальному процесі:
−    в процесі традиційного навчання;
−    за дистанційною формою навчання.
Сучасна освіта передбачає активний обмін інформацією між студентами, викладачами та адміністрацією і максимально використовує для цього сучасні засоби ІКТ. Зростання мобільності життя змушує розробляти й мобільні навчальні системи.
Швидкі неперервні зміни наукових досягнень та процеси глобалізації економіки, культури сприяють швидкому старінню знань, створенню нових цінностей практично в усіх життєвих аспектах: доступу до ринку праці; здоров’я; управління; індустрії; мистецтва; інформації; способам сприйняття дійсності; формі міжособистісного спілкування; якості життя; освіти і т. ін.
Інтенсивний розвиток ІКТ, активне їх впровадження в усі ланки освітньої діяльності породжують низку педагогічних проблем. Необхідно відзначити відсутність системи в розробці та практичному використанні різноманітних інформаційних ресурсів педагогічного призначення. Засоби інформатизації будь-якого навчального закладу потребують розробки та впровадження різноманітних методичних та технологічних підходів, вимагають відповідних знань студентів.
Побудова ІОС навчального закладу становить лише початок становлення та розвитку процесу інформатизації, яка відкриває можливості інтеграції в єдиний інформаційний освітній простір системи освіти України.
В умовах формування інформаційного середовища навчального закладу традиційні педагогічні технології перетворюються у педагогічні інформаційні технології, котрі використовуються в усіх формах освітньої діяльності з метою обробки, передачі та розповсюдження інформації, перетворення способів її представлення.
Спроби формування ІОС у навчальному закладі переважно зводяться до розв’язання технічних проблем, взаємодії окремих засобів і технологій інформатизації, виникають проблеми універсальної підготовки педагогічних кадрів, які були б здатні комплексно використовувати засоби ІКТ у навчальній діяльності, а також об’єднання в єдину уніфіковану систему інформаційних ресурсів і технологій, що використовуються в навчальному закладі.
Відповідно до цих компонентів ІОС передбачає використання комп’ютерної техніки, програмно-телекомунікаційних середовищ та має включати в себе організаційно-методичні, технічні та програмні засоби збереження, обробки, передачі інформації, забезпечувати оперативний доступ до інформації, обміну та спілкування студентів і педагогів. В умовах навчального закладу підготовка педагога в галузі ІКТ має бути спрямованою не тільки на навчання компетентних користувачів, а й на вивчення питань, що пов’язані з використанням цих технологій в освітній діяльності, тобто на виконання завдання формування технологічної компетентності викладача, що становить багаторівневу систему неперервної підготовки педагогічних кадрів в галузі ІКТ. При цьому передбачається постійне підвищення кваліфікації в цьому напрямі як через систему курсової, так і самостійної підготовки.
Можна виділити три рівні комп’ютерної підготовки педагога: початковий, базовий та достатній.
Початковий рівень передбачає формування знань та вмінь на рівні користувачів ІКТ: прийоми роботи з комп’ютером, основи роботи з текстовою та графічною інформацією, основи роботи в мережі Інтранет.
Базовий рівень передбачає формування вмінь «Використання ІКТ як ефективного засобу підвищення якості підготовки», а також для оцінки й аналізу навчальних досягнень студентів, учнів.
Достатній рівень слід будувати на основі базового рівня. Це передбачає такі додаткові вміння педагога:
−    інсталяцію системного та прикладного забезпечення;
−    використання апаратного забезпечення, мережних та Веб-технологій для спільної роботи в освітньому середовищі.

Завдання 3. Проведіть віртуальну екскурсію у віртуальному музеї, виставці.
Завдання 5. Наведіть приклади виконання віртуальних лабораторних робіт з будь-якої вивчаємої дисципліни, які переваги та недоліки такого підходу до виконання лабораторних робіт?
Педагогічно-програмний засіб "Віртуальна фізична лабораторія"
Переваги:
1)           ППЗ дає можливість самостійно ознайомитися з теоретичним матеріалом лабораторної роботи, розібратися в послідовності її виконання, зробити корисні висновки, скористатися напрацьованими результатами;
2)           віртуальна лабораторія дозволяє зекономити час на підготовці до виконання певної роботи. Не потрібно налаштовувати громіздкі прилади, щось підігрівати або охолоджувати. Учень знає, що перед тим, як почати перегляд виконання лабораторної роботи, в ролику вже є всі заздалегідь приготовлені матеріали, якими він може скористатися, лише натиснувши на кнопку;
3)           окрім теоретичної частини програма містить ряд додаткової цікавої інформації, яка буде цікавою як старшокласнику, так і студентові;
4)           виконуючи лабораторну роботу, учень може перевірити та співставити свої результати з уже існуючими. Така функція ППЗ зробить лабораторну роботу плідною та цікавою;
5)           під час виконання роботи учень зможе подивитися різноманітні відео фрагменти (наприклад, в молекулярній фізиці), які не видимі для людського зору. Тому матеріал буде поданий в іншому світлі і учень буде розуміти процес протікання певного фізичного явища;
6)           лабораторну роботу можна спланувати, заздалегідь приготувати ролики для демонстрації та розставити певні акценти. Дана можливість корисна не тільки учням, які виконують роботу, а й викладачам, що зможуть змайструвати власну модель уроку.
Недоліки:
1)               підвищена робота за ПК;
2)              швидка втомлюваність очей;
3)              загроза втрати відчуття між реальним та віртуальним світом, між природним явищем та спроектованою фізичною моделлю.

Завдання 6. Опишіть ЄІОС свого навчального закладу, його зміст, наповнення та методику використання в підготовці майбутнього фахівця.
Опишіть ЄІОС свого навчального закладу, його зміст, наповнення та методику використання в підготовці майбутнього фахівця.
На базі нашого університету розроблений сайт ВДПУ. В ньому подана вся інформація про наш університет , викладачів, їх посада та вчений ступінь.
Вся інформація про дисципліни.
В університеті функціонують: Природничо-географічний факультет, Факультет філології і журналістики, Факультет іноземних мов, Факультет математики, фізики і технологій, Факультет дошкільної, початкової освіти та мистецтв, Факультет фізичного виховання і спорту, Факультет історії, етнології і права, Навчально-науковий інститут педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації.










Особливостів виховання звукової культури мовлення молодших школярів на уроках української мови.

1.Чи подобаються уроки української мови?

інколи

так

ні
2.Чи важкі завдання задаються на уроках української мови?


так

Ні

інколи
3. Чи із задоволенням ти йдеш до школи?


ні

так

дивлячись який настрій
4. Чи є у тебе друзі в класі?


так

Ні

багато
5. Чи можеш сам оцінити свої знання?


так

Ні

мої знання може оцінити тільки вчитель
6. Чи знаєш ти всі звуки?


так

Ні

інколи переплутати можу
7. Які звуки для тебе найскладніші?


всі які є в українській мові

в мене складних немає

декілька
8. Чи мошеш написати самостійну роботу не дивлячись до сусіда?


так

Ні

дивлячись яка буде тема
9. Якби запропонували поїхати на олімпіаду з укроїнської мови?


без проблем

ні, я не впевниний в своїх здібностях

я ще подумаю
10. Чи подобається тобі навчання у школі?


так

Ні

інколи
10. Чи подобається тобі навчання у школі?


так

Ні

інколи

Комментарии